بر اساس طبقه بندی آبراهام مازلو، نیازهای انسان به 2 دسته تقسیم می گردند که شامل نیازهای زیستی، نیازهای ایمنی و امنیت، نیازهای اجتماعی، احترام و شکوفایی می باشد. می توان دید که نیازهای اجتماعی یعنی نیازهای مربوط به وابستگی به جمع، در این طبقه بندی جای دارد. بدین ترتیب نیاز مردم برای حضور در فضاهای جمعی و ارتباط با دیگران و اهمیت این موضوع را به خوبی می توان درک نمود.

یک مکان سوم با تعامل اجتماعی شخصیت می یابد. وقتی که مردم با یکدیگر جمع می شوند، کنش اجتماعی آنها از غیر فعال به فعال تغییر می یابد. تعامل اجتماعی غیر فعال، تجربه مشترکی است که در آن تعامل مستقیم با دیگران صورت نمی گیرد. مثال های آن شامل خوردن در یک رستوران عمومی یا جمع شدن برای تماشای کنسرت موسیقی، فیلم یا یک رویداد ورزشی است. تعامل اجتماعی فعال، در رابطه با تعامل مستقیم با دیگر مردم است. در مورد مکان های سوم، تعامل اجتماعی فعال، به طور کلی با مردمی که شما آنها را به خوبی یا اصالً نمی شناسید، اتفاق می افتد. تعامل فعال شامل معرفی ها، مباحثات و مکالمات می باشد. به درستی که مکان های سوم موفق، باعث افزایش تعامالات فعال می گردند (bernhardt, 2010).

تعامالات اجتماعی و مکان سوم

فاکتورهای مؤثر بر تعاملات اجتماعی

مکان های سوم در شهرهای ایران

تعامل ,اجتماعی ,نیازهای ,مکان ,فعال ,مردم ,تعامل اجتماعی ,را به ,اجتماعی فعال، ,با دیگران ,می توان ,تعامل اجتماعی فعال،

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فیلم رایگان free film مکمل در بلاگ قرآن حدیث کلاسهای مدیریت کسب و کار هوانوردی دوسازه قرآن حق است شهدای مرصاد دانلود کتاب pdf دانلود خلاصه کتاب دانلود جزوه امام زمان موسسه فرهنگی تربیت اقتصاد حکیم(مفتاح)